Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 28, 2011

Manusia Berubah II

Manusia berubah <---- insan tersebut dah baca nukilan aku. tak sangka dia bukak blog cabuk ni.

Lagi sekali nak cakap, i just write what i feel. am i spoiling your big day? tak kan? langsung tak kan? everything went well jer aku tengok. seingat aku, aku takde langsung usik barang2 dekat situ. kecuali makanan.

Semua yang aku tulis, semuanya selepas majlis selesai. dan kalau dia terasa aku mintak maaf, sebab dia dah mintak maaf dengan aku. cuma aku tak reply, bukan sebab aku takut. cuma aku sedih. dalam hati aku dah maafkan. aku tak cakap belakang, cuma cakap dalam blog.

P/s: Orang nasihat untuk kebaikan, bukan nak tikam belakang orang, bukan nak keji, bukan nak hina.

Sekian.

No comments: