Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 27, 2010

Make Yourself Prepared Dear!

Baru je lepas baca one of bride to be's blog. im just a silent reader on her blog walaupown aku adalah followernya jugak. haha. tinggal berapa hari saja lagi dia nak kena ikat. aku pulak yang makin berdebar. biasa la, tak semestinya apa yang kita rancang akan end up dengan sempurna. cacat sikit sana sini, its normal. yang penting, perancangan yang kita buat. kesempurnaan itu penting. jangan nanti bila dah sampai masanya kita merungut macam-macam. padahal tu sume sebenarnya salah kita sendiri sebab tak well prepared. so to all bride to be... please please and please, make urself prepared. always have back up plan. tak kira lah majlis kau tu nanti kecik ke, besar ke, yang penting teratur. ingat!

Cakap pasal teratur... aku sendiri ni pown macam mana entah. tarikh nikah n reception aku insyaAllah dah tetap n tak perlu diubah dah. it just tarikh untuk majlis bertandang jer. there are some issues to be discussed. memang asalnya the date is one week after solemnisation n reception at Terengganu but then ada sedikit kekangan. kena ambik kira banyak benda. but its ok, not a big deal la. yang penting nikah dulu. buat yang wajib dulu ;)

Tapi aku dah gatal-gatal nak buat persiapan segala nih. kena buat awal coz majlis time cuti sekolah. sure ramai yang gatal macam aku jugak. haha. Mr Busy, confirm the date please! nak booking pelamin, baju, photographer, catering... banyak benda tu. haishh. malas la nak fikir sekarang.

So Tata.

2 comments:

safiyyahosman said...

akak:)..xbgtaw pon ada blog baru:)..:)
piya doa kan segalanya bjalan lancar:)
keep ur mind away dr pikir benda negative ok:)
syg akak!

Mysarah Rahman said...

ala.. takkan nak announce kat sume org plak. malu la... haha

piya pown sama tau. kena sentiasa kuat tau dik. semoga majlis piya nanti pown berjalan dengan lancar k.

syg piya jugak!! ;)