Sunday, May 6, 2012

Bilalah Anak Aku Nak Macam Ni Agaknya?


Hahahahahahaha comelnya lahaiiii!!!



Anak aku pandai gelak sikit2 macam ni je pown aku dah suka ya amat hahaha.

So Tata.

2 comments:

mia-ina said...

sarah...i/allah akan smpai 1 tahap dia mcm tu...proses perkembangan ibu akan lihat dr ms ke semasa kan..

.:Mama Dhia:. said...

sabar yer...tak lame jer lagi..jgn lupe rakam.. pasti senyum sendiri bile tengok balik..
ai ade rakam dhia gelak bagai nak rak sebab kene agah..dhia pun gelak sendiri bile tengok rakaman tu..hehehe...