Thursday, July 26, 2012

Bobo Si Caterpillar & Gugu Si Monkey


Hai aunties2, uncles2, kawan2 semua!

Ulat tu namanya Bobo, monkey merah tu pulak namanya Gugu. nama ni sume Ibu la yang bagi..


Gugu sama merah dengan kita. Ibu tu memang, selagi ada warna merah, semua dia nak warna merah tau.


Kita tido pown Gugu teman :)


Ini pulak Bobo si ulat bulu. tapi kadang2 Abi suka panggil Bubu. apa2 ajer lah Abi :P


Kita sayang Bobo kita!


Iyahhhhhhhhhhhh..



Gedebushhhhhhh......


Panjang betul Bobo ni tau.. ada huruf A sampai Z. sebab tu la panjang :)


Tarik sesungut dia!


Hek hek hek.. muka kita sama bulat dah macam Bobo :D



Kenapa Ibu asyik ambik gambar kita ni??


Comelnya hidung dia.. warna merah!


Nyum nyum nyum.. sesungut Bobo ni sedap lah. ada perisa stroberi :D


Halamak.... sampai juling mata kita! hahaha


Eh eh eh.. sama la pulak macam mata kita! hehehe


Huruf2 dekat badan Bobo ni boleh cabut tau. nak tengok?


Ha.... berjaya!


Kita sayang Bobo & Gugu!



Terima kasih Ibu, terima kasih Abi!!

So Tata.

4 comments:

Ros Anis Rusli said...

alahai..pic last skali comey sgt..nampak epy sgt die..cpt2 mmbesar ye... :) ulat tu comey..beli ktne?

iietamalek said...

so cute...hilang penat bile melayan anak kan...c

aTy _faRed~ said...

same macam aty..!! semua menan die nak letak name..sampai name retis pon aty belasah jer letak..hahahaha

mRs mysarah said...

ros ani rusli:
dua2 tu beli dekat cameron la u. kat sini pernah jumpa tapi mahal giler ;)