Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, July 27, 2013

Masa Berkualiti

Assalamualaikum.

Sekarang ni konon nak seru balik la semangat berbelog (bak kata aty hahaha).

Ni korang2 yang bekerja tu kan, camne korang abeskan masa yang tak berapa nak banyak tu ngan anak2? Kadang2, eh bukan, selalu2 aku rasa masa aku ngan buah hati pengarang jantung tu sangatlah sikit..... tapi bila aku ada masa aku sedaya upaya jadikan masa tu sangat berkualiti. Macam biasa, hubby aka Abi sangat jarang ada kat rumah. Yer bekerj carik rezeki untuk kami untuk aku perabes hahahaha.

Dari dulu lagi... dari sebelum kitorang kawen. Aku memang suka buat kerja sendirik2. Pergi mana2 sendiri. Sape tau or sape kenal aku mesti pernah dengar aku selamba jer after work terus pecut gerak g nilai. Sorang diri. Eceh macamkan hebat sangat ko kan muahaha.

Sampaila kami kawen, aku preggy. Ponnn sama banyak buat benda sendirik. N sekarang dah beranak pon, masih sama. Bila weekend ke, public ke dalam kepala otak ni ada jer mencarik idea nak bawak anak berjalan ke, g mana2 ke, perabes duit Abi ke hahaha. Alah aku ni kadang tak tunggu weekend pon. Malam2 weekdays pon jadik jer kalo aku nak meronggeng ngan si anak berdua. Sampaikan kawan2 opis sokmo heran sempat lagi malam2 ke mana2. Welll supermommy kononnya puiii.... hahahaha

Alah korang kat luar tu lagi hebat2 kannsssss.

K lah saje jer testing blogger-droid ni. Macam senang macam best tapi apehal gambar tu aku tengok macam lebar semacam jerk? Ah gasaklah. Janji aku hupdate hahahaha.

So tata.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: