Wednesday, July 31, 2013

Nak Share Ni...

Sepanjang hibernasi kat dunia beloging ni, macam banyak je benda yang tak dikongsi kan? Hari2 aku baca belog korang tau. Komen je tak. Kadang kalo free lelebih tu komen ler jugak. Tu pon dalam 10 entry yang dibaca, belum tentu pon ada 1 komen menyinggah hahaha..

Kejam tak kejam mana lah cuma..... entah..
Dah lebih 10 bulan keje. N selama tu jugaklah belog ni sunyi sepi *orang lain pon keje jugak oiiiiii*.

Nak sangat share ngan korang pasal 1 ni..

Yes its about breastfeeding.


Soon insyaAllah....

2 comments:

achiek anis said...

salam perkenalan sis...lama betul menyepi yea...hafiy dah ada adik ke?

banyak tu susu...

jemput singgah : mamiairis.blogspot.com

Aty_Fared said...

Rindu giler nak kumpul susu botol2 mcm ni...!! Eerrr anis...adik hafiy on the way tu...hahaha...*saje nak kaco...; p