Sunday, July 6, 2014

Nama Saya............

Assalamualaikum..

Ya Allah hai.. nak bagi salam pun rasa malu ni haaa :D

Apa khabar korang? Salam Ramadhan walaupun dah 8 hari kita puasa kan.

Inilah aku, blogger yang dah tak ada "rasa" untuk menulis. Kenapa mengapa bagaimana usah ditanya. Sebab tuan badan sendiri susah nak kenalpasti sebabnya.

Bila tengok last entry, September 2013, sekarang July 2014.
Kisah yang sama untuk tahun sebelumnya. Last update September 2012, lepas tu start update balik on July 2013.
Wahh kebetulan sangat kennnnn.

Haa pastu sekarang dah blur nak tulis apa wakakaka.
Serius..... nak tulis apa sebenarnya ni hahaha.

Lepas ni ada update lagi tak?
Tak janji tak janji.
Ni pun tak tau nak tulis apa.
"Aku" macam dah "hilang".

Ke nak kena tulis balik biodata diri entah kasi orang ingat balik aku ni sape?? :D

Ok nama saya Maisarah, suami sorang, anak pun masih sorang, nombor 2 belum ada yer.

Sudah la tu merepek.

Ni ada update maknanya aku hidup lagi tau.
Kalau ada daya upaya akan ada la update lagi.
Kalau takde, maknanya mungkin sudah tiba masa untuk bersara.

Fokus pada keluarga, kerjaya (yang makin mencabar).

Sekian update pada 8 Ramadhan 1435H.

Selamat berbuka Maghrib karang :D

Nah la sekeping gambar anak teruna hensem cheq.


Ok la ok la mak teruna sekali :D


Assalamualaikum ;)

No comments: