Monday, February 14, 2011

Trouble Sleeping Part II

Ekoran kejadian tengah malam tadi, pagi ni aku bangun lewat weh!! seb baik mak mertua ketuk pintu tanya keje ke tak kahkahkah. 830 am baru terjaga, pukul 9 baru masuk opis dengan muka tak bersalahnya. so bila dah lambat, perkara yang biasa berlaku:
  1. Muka tak siap tanpa secalit bedak
  2. Mata sembab
  3. Dengan selamba pakai jeans ke opis. buleh?

Serius memang susah giler nak tido. almost 5 am jugak la baru boleh lena. see berapa jam la sangat kan boleh lena. ni rasa nak kuak lentang tido atas lantai opis wehhh. ngantukkk. rasa nak tutup jer mata ni ha. huhuhu.

Opismate aku sorang ni cuti la plak. mati kutu la aku sorang2 terkebil2. apa mau bikin ni? pc opis belum ok. lappy plak tak bawak. terpaksa guna pc opismate kejap (kebetulan plak dia cuti) sementara tengah tunggu hubby anta lappy. seb baik opis dekat n hubby keje petang. penat ko aku guna netbook aku yang kecik tinonet tu. dah la rabun, bertambah rabun la jadinya. belakang aku yang sakit bertambahlah sakitnya. sampai kena troubleshooting dibuatnya belakang aku ni ha. muahahaha.

Next entry: Photos on my wedding day (Shah Alam Reception) with bloggers!!! so Xora, Aty, Nora, Sk, Yumie, Iedayah, tunggu yer? ;)

So Tata.

No comments: