Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 11, 2011

Ulangtahun Kasih Sayang

Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati. Kalo bab makan suka jer ko kan Sarah. hehehe.

Kami celebrate anniversary mak & ayah (mertua) Sabtu lepas. Mak terharu sebab ni first time dorang celebrate anniversary :). Hari tu kami sume jadi mat saleh minah saleh. Menunya western. Fuhhh kalo yang diet konpem hancus sebab makanannya enak2 belaka sihhhh.


Menu 1
Lamb chop + Perut


Beli daging yang dah siap marinated dekat Mydin. Yang ni aku tak makan. Tak pernah masuk tekak pown apa2 yang berkaitan dengan kambing :D. tapi dorang kata sedaaaaap.
Menu 2
Chicken chop

Fried chicken chop. Beli segera punya jugak. Tinggal goreng jer.

Menu 3
Coleslaw


Homemade by Kak Chik, my biras. Dia expert buat coleslaw ni. Orang lain tak payah campur tangan dah. hehehe.

Menu 4
French Fries

Menu 5

Cheesy mashed potato


Resepi dari MyResepi. Tapi muak sikit sebab terlebih marjerin. N maybe jugak sebab ada cheese. So yang ni tak dapat sambutan sangat :P

Menu 6
Onion ring

Yang ni memang bestttt. Aku bancuh adunan tepung. Nak jugak highlight tu! Hahaha. Rasa manis2 bawang memang sedap. Sambil orang goreng sambil aku ngap :D

Menu 7

Banana apaentah (aku lupa nama dia. Hehe)


Supposed to be dessert. Tapi jadi appertiser sebab aiskrimnya makin mencair. Resepi from MyResepi jugak. Tapi tak aci, aku mana makan pisang!

Menu 8
Air Sunquick

Aku bancuh. Hehehehe. Apesal tiba time yang aku buat jer nak kena highlight lelebih?? Padahal punya la minor keje yang aku buat berbanding orang lain. Manusia manusia… ala kasi can la sikit…. :D

Lepas makan sume bersandar. Hampir tertutup mata masing2. Tapi aku ngan hubby siap tutup terus sampai kena qadha’ Maghrib. Muahahaha.


Untuk Mak & Ayah

9 April 1976 – Mereka disatukan

9 April 2011 – 35 tahun mereka bersama

Happy 35th Anniversary to Mak & Ayah
  • Terima kasih sebab sudi terima saya sebagai menantu mak & ayah
  • Terima kasih kerana melayan saya sama seperti anak2 yang lain
  • Semoga kasih sayang mak & ayah kekal sampai ke syurga
 
 Mak & Ayah idola kami suami isteri :P

So Tata.

1 comment:

Aty Fared said...

pernah jumpe pak n mak mertua kamu mase wedding korunk.. derang memang baik dan sangat ramah..!! :)