Friday, November 5, 2010

Banjir dan Kenduri

Hujan dan banjir ni kita tak boleh duga bila akan berlaku kan. sekarang dah masuk bulan 11, dah masuk musim tengkujuh. kita pown dah biasa dengan berita banjir bila tiba jer musim tengkujuh ni. bagi yang merancang nak buat kenduri mesti kena pikir panjang.

Sekarang Kedah dilanda banjir teruk. family bakal mertua abang ngah pown tak terkecuali kena berpindah-randah. majlis dorang lagi 3 minggu jer. agak2 sempat tak air tu surut? kalau tak surut jugak macam mana? kena la cari alternatif lain nampaknya. maybe kenduri ditangguh dulu but settlekan yang wajib. abang aku dah tak sabar nak menikah. hahaha. apa pown, mintak segalanya dipermudahkan. amin.

Banyak negeri dah banjir, tapi Terengganu belum lagi. insyaAllah doa banyak2 rumah aku tak naik air yer.

So Tata.

4 comments:

CikSyafa said...

my dear banjir kali ni yang terburuk sejak 2005..sedih Syafa tengok.Betul kata u, dah dekat musim tengkujuh...be prepare ya.hopefully both u n abg punya majlis berjalan seperti dirancang..aminn

Hana said...

Insya-allah.. nanti surut.. amin..

anaztasias aira said...

moga semuanya bertambah baik nanti k dan dipermudahkan. Ameeen =)

yUmIe said...

Insyaallah..Aminnn=)