Monday, November 1, 2010

My Bro: Reaksi Sengal

Last night abg ngah tumpang tido dekat rumah. sebenarnya aku nak berlagak dekat dia, nak tunjuk bunga pahar yang aku buat sendiri tu. haha. TAPIIIII..

Bukan dia nak puji ke apa. masuk jer rumah terus sound aku.

"Pink semua. serabut lah mata aku tengok dekat rumah nanti"

Siot giler! bukan nak puji kesungguhan aku buat itu ini. tapi dikatanya serabut sebab kaler pink? dah nama pown kaler tema pink, mesti la pink kan?

Kalo kaler hijau baru lah cerah mata dia! sengal.
 
P/s: Bunga pahar dah nak siap. lagi 15% kot?

So Tata.

6 comments:

Khumaera Ismail said...

sy pun tema pink~!!! hidup pink.. ;)

yUmIe said...

yeahh bgs2!!10mark for Sarah..cket je lg 2..hjg jari u je dear..hihi

Mia-Ina said...

teringat ayat tunang mia "alamak, mia pilih pink ke?aduhai,"

at last mia tertanya :

suke ke tak suke?huhuhu

safiyyahosman said...

waa...:)..lagi skit ja tue:)..xsabar nak tunggu sis nikah ..haha..:)..semoga segalanya dia permudahkan:)

iedayah said...

wa..tgal ckit je lg..chaiyok2 sarah.i nye lg 40%..adess

.::DinCma::. said...

waa..skit je lg tuu..
truskan yaa..
usaha tangga k'jayaan~~~
buat sendiri mmg puas hati..