Tuesday, July 12, 2011

Sarah's Kitchen: Kuey Teow Ladna


Senang jer rupanya masak ni.

Kuah aku masak 1 periuk. banyak jugak lah. bila nak makan baru aku panaskan kuah dalam kuali, letak kuey teow, tambah tepung jagung, tambah telur. nak lagi terangkat, potong cili tambah kicap. perghhhh!

Ini aku punya style lah yer. macam2 version pown ada kalo bab masak memasak ni. masing2 punya tekak, masing2 punya selera ;)

So Tata.

3 comments:

sk said...

sarah.. resepi plis.... :D

mRs mysarah said...

sk:

hahaha. ni yg nak gelak ni. takyah la mintak resepi ngan i u.. i masak pown main hentam jer. tengok resepi orang, tambah yang tu tolak yang ni. kira macam resepi murtad la ni. hahaha

u google dulu eh. i malu herherher

marinahunny said...

rajin nye masak. mesti kuat makan ni..hahahahahahaha