Tuesday, July 12, 2011

Sarah's Kitchen: Mee Goreng Bujang

S: Awak malam ni nak makan apa?
H: Ayang masak untuk ayang jer lah. abang tak nak makan malam. nak diet.

Kita tengok berapa hari dia boleh tahan herherher.



So oleh kerana si dia tak nak makan malam (pukul 12 malam baru sampai rumah. memang patut pown kan? hehehe), aku pown masak untuk sorang makan jer lah. bila sorang jer yang makan, nak masak beria pown malas. aku masak mee goreng jer lah. menu paling senang.


Mee goreng kosong tanpa sayur. just ada a bit ayam potong kecik n sosej sebatang (potong lah jugak yer). malas nak potong sayur. berbuka sensorang. makan ni pown dah kenyang terlebih.

Eh2 jangan heran yer, orang ganu memang suka makan mee goreng ke, nasik goreng ke, bihun goreng ke, dengan keropok. kadang2 makan nasik berlauk pown aku bedal ngan kopok jugak. pure ganu lah katekannnn.

So Tata.

3 comments:

L.e.e.z.a said...

selamat pg td dapt mkn mee goreng ;p

p/s: org selangor pon suke makan dgn kopok ika ganu.. marvellooss~ ;p

senorita25 said...

sarah!!!! nmpk cam sedap sgt:) resepi please....

marinahunny said...

k.na kalu sorang je malas plak nk masak. ratah kepok je laa