Monday, July 18, 2011

Sarah's Kitchen: Sambal Bilis dan Petai


Hari Ahad masih lagi malas.

Jadi cuma masak 1 lauk ni saja. sambal bilis + petai. nasik pown masak kurang sikit dari biasa. kononnya nak kurang makan. tapi bila hubby balik, aku menyibuk mintak disuap pulak. sedapnya lahaiii.

Pastu sambung makan waktu sahur pulak. even aku jer yang pose, hubby bangun teman sahur. sama2 makan. tapi yang pose aku sorang. ada lah jugak teman bersahur kan. kalo tak entah aku sahur entah tidak hehehe.

So Tata.

4 comments:

L.e.e.z.a said...

alamak! terliur pulak tgk smbal petai ni.. sedapnye~

Mia-Ina said...

aduih terliur mia tiap kali jengah sini..mcm2x masakan pn sarah sjk kawin ni..

Anonymous said...

hi sarah. best baca blog u..direct n simple.senang baca n paham. :)

aTy _faRed~ said...

ai tak tau lar pose 1st time ni macamane nak bangun sahur..mase bujang dulu hanye dapat bangun 1st day jer..huhu [harapan dapat jadi isteri yang lebih rajin..!! ]