Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 2, 2011

Jom Beli Cat!

Semalam lepas balik kerja hubby ajak pergi kedai beli cat. aku kan berangan nak buat feature wall kaler2. so tugas memilih kaler cat diserahkan sepenuhnya kepada aku. hehehe.


Ada beratus-ratus kaler. naik berpinau jugak la mata kalo nak pilih. tu baru tengok catalog 1 jenis cat jer. kalo sume jenis cat aku nak skodeng? boleh bawak bantal tilam sekali lah... hahaha. tapi naseb baik la aku tetap pendirian. before pergi dah ada kaler pilihan hati. hubby pown setuju. ikut perancangan dinding lain kitorang nak cat putih jer. just feature wall kaler kasi outstanding sket. kaler asal yang pemaju guna ala2 krim. tapi dinding pown dah kotor lepas plaster ceiling hari tu. so memang kena cat balik la. nak cat kaler asal tapi tak tau exactly kaler apa yang dia guna. karang main beli jer maunya bertompok2 dinding rumah kitorang.

Agak2 korang la kan, kaler apa aku pilih?

Cer teka cer teka :D

So Tata.

2 comments:

Unknown said...

MERAH!..u love red aite??heheh:p

farahfatihah said...

kuning!!!