Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 16, 2010

My Theme Colour

Berceloteh bercerita pasal my wedding preparation, teringat plak pasal my theme colour nanti either at Ganu or Shah Alam.

Ok here aku nak announce secara officialnya (bajet glemer) my theme colour for majlis tunang + solemnisation + reception would be Soft Pink + White. tambah pulak dengan touch of english deco. wahhh sweeeeeetnya... hope everything berjalan macam yang diharapkan.

Actually tak pernah langsung terpikir nak buat tema pink. pink? oh so not me lorr. but aku betul2 fall in love terpegun terkenan terpesona terpaku dekat pelamin satu ni. so sweet la pelamin dia. just a simple pelamin tapi sweet giler. sangat sangatlah buat aku gila bayang. ramai support aku suh buat pelamin macam tu for my nikah’s ceremony. since dekat Ganu nanti aku takkan bersanding (abang aku tak bagi ok), so having a simple pelamin sudah memadai. cukup la sekadar tempat ambik gambar saja. aku nak jugak berangan glemer. haha. then bila browse dekat google, i found this one dress yang cukup sweet. sangat kena dengan that pelamin. for new dress, just add on RM50 (harga di Ganu). kalo kat sini majoriti RM300. so no more pening2, just stick with the idea. sukaaaa....

Lebih kurang macam ni

Or with a touch of brown. sweet ;)

For majlis bertandang plak, the theme colour would be Merah + Hitam (with a touch of white).

Macam pelik jer. haha

Gothic la pulak. macam nak berkabung aku tengok. haha

Aku memang duk berangan nak pakai kaler merah untuk wedding aku dari dulu lagi. aku suka merah. merah is the best, ever!! haha sengal. even ni majlis kat umah Mr Busy, tapi dia tak kesah coz dia tau aku suka n tersangatlah kepingin.

"Mekaseh awak ;)"

So tata.

2 comments:

gincuitumerah said...

i'm also the big fan of red..hidup RED...huhuhu

QueenBz said...

wahhh..i tak fan red, tapi fan itam..
hihi..my wedding hitam oren..
okey je...xde berkabung pon dear~