Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, June 1, 2010

Dulang Hantaran

Lupa nak masukkan pasal dulang hantaran ni in previous entry. aku dah decide nak beli jer dulang hantaran. memang tak membazir lah! sebabnya aku ada lagi 5 orang adik-beradik yang belum menikah. tak payah dah nak sewa2. buleh guna sampai 7 keturunan pown. haha melampau.

Semestinya aku dah buat survey harga ;).
  • Pasar Payang = RM17.00 (belum tawar sebab pakcik tu macam kerek jer nak layan aku. haha)
  • Mydin = RM15.90
  • Nilai 3 = RM15.00 (lowest price yang kawan aku dapat)

So berapa harga yang aku dapat? it just RM12.90. ada sesiapa yang dapat lagi murah? tell me please. but then aku belum beli lagi. tak masuk dalam bajet gaji bulan May. haha. tapi kena beli cepat2 sebab takut harga naik. maklum la kedai ni baru bukak. dorang nak attract customer mesti kena letak harga kow2 punya murah kan! barang lain pown memang sangat murah. sempat jugak aku rembat 4 helai seluar pendek untuk askar2 kat umah aku tu n some other stuffs. murah memang murah. ok lari topik cerita pasal seluar pulak. haha.

Tikar ni kalo tak silap aku, RM35.90. boleh beli letak dekat ruang tamu rumah ;). tapi tak nak beli sekarang jugak. nanti hancur T___T

Ni kedainya. located at Padang Air, KT. orang Ganu sure tau punya. beli banyak2 boleh join cabutan bertuah. aku letak nama abg. dapat kereta pown jadi lah. haha. pray for him ;).

So Tata.

No comments: