Wednesday, June 23, 2010

Semangat Pudar

Balik dari beli barang2 untuk bunga telur, terus tekun mengadap. nak cuba buat tapi otak masih lagi konpius design macam mana nak buat. dari awal lagi rasa tak sedap sebenarnya sebab tak yakin dengan diri sendiri boleh buat sebagus orang lain.

Buat punya buat sampai la hampir pukul 2 pagi. pasang bukak, pasang, bukak balik. whats wrong with me!! benci lah. cuba lagi sampai siap. tapi aku tak suka hasil dia. susahnya nak puaskan mata aku yang sangat cerewet ni.

Rasa nak nangis jer. rasa down giler. benci lah.

:'(

4 comments:

s h e e d a said...

weh2..jgn give up.byk ms lg.ko kena stick to one design only.chayokk!

mysarah said...

tu lah.. malam td tak sabar2 nak buat. pastu bila dh siap mula la merapu macam2. geram betul!

gincuitumerah said...

la....xmo2 xmo2 itu macam sarah...jgn give up...stop dulu..cr angin dulu..da tenng ckit bru buat balik..

mysarah said...

ala umi.. benci lah sebab tak boleh buat cantik2. tak suke tak suke tak suke tak suke tak suke!! =(