Thursday, July 15, 2010

Wife, Mom

Morning ;).

Dah breakfast? me baru jer lepas. hujan plak pagi2 ni. sejuk plak tu. bestnyer kalo boleh tarik selimut golek2 atas katil!! boss nak EL buleh?? just wanna share with all of u a story that i read recently. happy reading ;)

Title: Lahirnya mimpi yang tidak pernah ku impikan. 07.07.2010

Bolehkah aku berkongsi bersama semua tentang lakaran 3 tahun jalan hidupku bagaimana perasaan dan pengalaman menjadi suatu sejarah indah yang telah dibuai oleh masa.

Dikala hatiku telah dicuri olehnya, daku melihat dunia dari suatu rungan yang cukup indah.. Tentang bagaimana terhasilnya cerita cinta Juliet terhadap Romeonya, yang rela berkorban nyawa demi isi sebuah cinta… Bagaimana deritanya hati Shah Jahan menerima kepahitan akibat kehilangan Mumtaz seklaipun Taj Mahal digalas gantinya… dan bagaimana kuat kasihnya Samson pada Dlaila hingga tiada rahsia lagi akan kelemahan dirinya sehingga meragut keistimewaan baginda..

Bagitulah indahnya cerita hidup ini jika ingin digambarkan cerita hidupku… dari mata seorang insan yang sudi mengankat darjatku di mata masyarakat sehingga menukar segala prasangka dan syak terhadap diriku… Insan ini telah membawa segala kegembiraan dunia yang mungkin dulu tidak pernah terfikir oleh ku untuk melihat atau merasa secara nyata..

Jika ada senyuman berbunga dibibirku maka datangnya dari dia... Jika ada mimpi indah ditidurku maka itu dari lamunannya… Jika ada ayat cinta yang terungkap, maka itu hasil dari layanan kasihnya…

Aku bukanlah sesiapa sehingga dia kutemukan… Dia menjadikan duniaku penuh makna... menjadikan aku seorang isteri, pencinta dan yang paling bahagia adalah ibu pada anak-anaknya…

Terima kasih wahai sidia kerana telah melengkapkan hidupku semahunya.. Atas nama Eizlan Yusof suamiku, kau lah cintaku sampai kepenghujungnya… InsyaAllah, Amin !!

Taken from: Vie Shantie's blog. wife of Eizlan Yusof.

I really adore how she wrote. luahan hati dia kat atas ni sangat terkesan kan? suatu hari kita akan jadi isteri dan insyaAllah seorang ibu. berdoalah supaya kebahagiaan sentiasa bersama kita. insyaAllah.. Amin =)

So Tata.

3 comments:

@ty_farEd said...

sweetnyer...!!!

Nora a.k.a Aira said...

insya Allah.. amennn =)

SYAFIQASHAFIE said...

wahhh,.so sweet kate2 beliau,.hehe