Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 11, 2010

Kad Jemputan: Progress

Just received a call from my kad jemputan's vendor, Grazine. salah aku jugak. dah suruh dorang design tapi sampai sekarang tak finalised jugak lagi yang macam mana aku nak. pembetulan dah berapa kali buat. mata makcik ni cerewet! kaler, corak, susunan, center ke tak, sesuai ke tak, besar kecik tulisan, satu2 aku cek! punya la cerewet macam tempah kad harga 5hengget sekeping. bajet diva. mana tak banyak kali dorang kena betulkan. nasib baik adik2 tu baik hati =))

So sekarang tunggu aku bagi map (even ada lagi isi kandungan kad tu yang aku nak alter :D) and after that boleh proceed for printing. bajet nak siap before raya, so that aku dah boleh bagi dekat mak n ayah (for them to keep it first lah. not yet distributing). printing took 14 days. kalau aku dah settle dengan draft dah boleh proceed. tapi tu la aku ni kadang2 ngok jugak. suka bertangguh! (kaw2 punya kutuk diri sendiri).

Design for kotak dah dapat. both design either for kad or kotak, guna concept yang sama. so for bunting, aku nak ngorat abang tu kasi design guna konsep yang sama lah. kalo dapat lah kan. all those things will be in RED. and i love it.

So Tata.

12 comments:

farahfatihah said...

ngorat jgn xngorat tau...mintak 2 skali tau!

Mysarah Rahman said...

fara: 2? utk u skali ke? hehehe

Aty Fared said...

eerrkk..fara pon nak..??!! hahahah..
haa.. i dah tak sabau nak tunggu kad dari u nie.. pergi cek cepat..!! ~ngeee..saje bikin u cuak nie...

Nur Rawaidah Rahmat said...

merah?? i likeeeeeeeeeeeeeeee hehehe kipas susah mati merah ni hik3 :p

iedayah said...

hihi..ngorat2..da dpt blah..haha..wa red colour ea..xsbr nk tgk kad u =p

Mysarah Rahman said...

aty: alamak, u dh nak kad ker? baru nak tempah, printingnya belum! haha

Mysarah Rahman said...

nora: kipas susah mati? haha. red is my favourite. kalo pakai merah terus datang semangat berkobar2. ahaha

Mysarah Rahman said...

iedayah: siyes kad i biasa2 jer. tak grand langsong :D

Mawar misswateva said...

yang..sori nk tny ni.
u ckp u lost 7 kilos kan?
then klu u x amek nasi, mee,bihun or roti, u mkn pe je?
sbb dlu i x amek nasi, tp i amek mihun or roti..
so u plak mkn pe je klu sume x amek?

Mysarah Rahman said...

actually i wat diet low carbs (Atkins Diet). tapi betul2 kena ada effort tau. u try bukak sini

http://taknakgemuk.blogspot.com

i tau pasal diet ni dari adik ni la. sangat menakjubkan hasil dia. tapi, just wanna tell u that diet ni tak semestinya sesuai untuk sume orang. u wat research dulu, then baru boleh mula! ;)

yg bawah ni plak link utk sorg akak yg pernah cuba Atkins Diet jugak. u can check it out

http://rahsiaaku-myoliza.blogspot.com/

happy browsing dear! ;)

Zainur said...

how much depa caj awak utk design kad ni?

Mysarah Rahman said...

zainur: takde caj for design sebab ambik design yg sedia ada. just add uP sikit2 jer. dorg just charge for printing jer. y eh?