Monday, August 30, 2010

Suatu Hari di Butik Pengantin

Sumpah aku lupa nama kedai dia! :D

Dialog antara customer dan si owner butik:

A: Assalamualaikmum..
B: Waalaikummussalam.. (sume mata duk tengok aku masa ni)
A: Errr akak saya nak tengok pakej (disebabkan sume macam terkejut bila aku masuk, aku pown wat muka tak malu jer la cakap apa yang aku nak. dalam hati, akak ni tak ingat aku ker??)
B: Bila majlis tu dik?
A: Bulan 12 ni.
B: Ooo. eh ni bukan ke yang datang hari tu cakap nak buat pelamin design sendiri tu??
A: Ha saya la tu kak.
B: Eh tapi kenapa lain sangat, berubah sangat ni? apesal kurus, dulu bukan gemok ker? (%$#!*&#@)
A: Ala akak ni mana ada kurus. turun sikit jer pown. nak kena turun lagi ni.
B: Tapi lain sungguh ni. dulu bulat jer. berubah sungguh lah. sebab tu saya tak cam tadi. bla.. bla.. bla....
A: =)) (Tersenyum sipu. wakakakaka)

Akak memang best la kak! hehehehe. walaupown dia kata aku gemok (dulu), tapi sekarang hati berbunga riang ooo. nak kena diet banyak lagi ni kak. nak pakai baju lawa2 ni. haha.

So Tata.

23 comments:

nizabeba said...

congratz!! that's a good news..chaiyok chaiyok!!

Nora a.k.a Aira said...

congrats !!! **** jeles **** nora mao kurus jugak !! :p, dear share some tips of diet later ye =)

gadis jumaat said...

besnyierrrrrrrrrrrrr!!! huaaa nak kurus jugak... tak kurus2 lagi ni T_T teruskan usaha!

Sya Sakura said...

wahhh besttnye!! jeles tau! :p
mesti sgt gorgeous nanti ms kawin.. chaiyokk! :)

Reen Tart Nenas said...

sib baik die ckp dulu gemuk, skang kurus. kalau apesal dulu kurus, skang gemukkk??? hehehe mau kena reject tu kedai tu :p ekekeke gurau jer :D

mysarah said...

nizabeba: agak good news jugak la buat masa skrg. risau lepas puasa ni badan macam kena pam plak nanti T___T

mysarah said...

nora: oh i bukan tak nak share. tapi i pown tak ikut peraturan betul2. haha. yg penting tekad, mesti boleh punya!

mysarah said...

gadis jumaat: errr sebenarnya bukan la kurus. cuma turun berat badan sket jer dari dulu :D

mysarah said...

sya: sangat gorjes?? oh i hope so. haha

mysarah said...

reen: haha. klo dia cakap gitu i balas gini "takpelah kak saya rasa saya lupe la nak masak nasik kat umah tadi. sy balik dulu yer". hahaha

Sha said...

wow bestnye da kurus smpai org xcam..hehe

Sha said...
This comment has been removed by the author.
Sha said...
This comment has been removed by the author.
Sha said...
This comment has been removed by the author.
safiyyahosman said...

hihihihhi..ayo..best2..saya nih adli dah komplen..gemuk..hitam..uwaaaaaaaaa...

cyaiyok2..ahahah:)

faratul said...

waaaa..sonoknye! u wat pe? cite la..nak kurus gak!!

mysarah said...

sha: kejap jer dok cam. heheh

mysarah said...

piya: tapi dik akak ni masih lagi dikategorikan "gemuk+itam". haha

mysarah said...

faratul: ala u.. wat diet biasa jer. nak cite pown segan :D

gadis jumaat said...

janji nampak perubahan, tu yang mahal tuuu! wuuuu teruskan, teruskan, jangan berenti sekerat jalan cam ai selalu buat. koh koh kohhhh.

mysarah said...

gadis jumaat: hahaha. i ni pown jadi semangat sebab nak kawen jer u. dulu sokmo buat tp memang sekerat jalan. now jer sungguh2 sket. bagus jugak nak kawen ni kan! hehe

nYomeL said...

hmm.. byk kemajuan tu.. congrats! usaha lg.. chaiyok2..!! hehee.. :)

mysarah said...

nyomel: oh tenkiu dear ;)