Wednesday, December 28, 2011

Attractive Munchy's Oat Krunch

Aku rasa aku tak pernah beli kot Oat Krunch ni. beli pown sebab kali ni tin dia menarik tertarik kebaboooomm!


Flavour strawberry and blackcurrant lagi ha. manja nyewwwwww :D

Takpe, nanti bila isinya dah habis, boleh buat isi barang <--- ayat penyedap.

So Tata.

4 comments:

Liyana said...

comel nye bekas die, ni yg rase nk beli ni, haha

luvira said...

apesal ctk sangat bekas dia...
ira mmg suke makan nih...sedap...tapi selalunye tak de la bekas cantik macam nih...

nak g cari jugak lar... ;)

ciksuen said...

betol2..bekas die cantik la!

FieZaLieSa said...

saya pun beli sebab bekas yg cantik..konon nak buat tabung..hehe..flavour chunky organic hazelnut..xcited bekas, lupa tgk falavour..men amik je..