Friday, December 23, 2011

Sale Lagi!!

Mak kental uollsssss. nak ambik gambar tunjuk kat korang punya pasal tau?


Tengok parkinson!! hahaha. mana tak parkinsonnya. kete tengah banyak. nak sampai roundabout pulak tu. sempat lagi aku bukak tingkap snap bunting ni hohoho. konpem orang belakang pot pet pot pet :D


Aku nak fokus iklan kat bawah ni ha... ada baby sale lagi. brand Mamalove. ok ke eh? dekat giler pulak dengan rumah aku. aku gtau hubby:

A: Awakkkk ada sale barang baby lagi tau!
H: Kat mana?
A: Dekat kota kemuning ni jer. dekat jer ngan umah kita.
H: Ok kali ni kita pegi pagi2 tunggu depan pintu
A: Hahahaha

Tau kenapa? sebab stress mengingatkan sales Pureen hari tu lah. baju best2 sume orang dah borong. kami dapat baju cikai2 jer hohoho. tapi tak tau lah sales yang ni macam mana pulak.. clothing belum tau lagi ada ke tak kan.

Apa pown tunggu 6-8/1/2012 ni lah. kita seranggg!

So Tata.

4 comments:

n0rraslida alias said...

sara! tQ sharing! kt kOta damansara pn dh start jualan gudang dr The StOre 23/11/2011-01/01/2012 byk bju bby!! :) jualn gudang tue kt seksyen 8 kOta damansara, belakang shell...mner thu kOt2 sarah nk jenjln...hihi...by da way ur stOry lucu! bgus kOrg...pegi pagi2tunggu depan pntu...hihi

aTy _faRed~ said...

kat manae sara..!! kalau dekat ngan umah u..maknenyer dekat gak ar ngan ai.. heheh..;p apesalh tak perasan balik sane kemarin ek..mssg nanti ek kat mane..;p

e k i n ♥ y u s r i said...

nak tau jugak kat mane

~YUN~ said...

waa!!gigih mummy ni..nti update!hehe