Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 2, 2011

Items from Baby KIKO

Some of the items grabbed at Baby KIKO warehouse clearance semalam

Jangan ditanya mana datang 2 orang anak segera ni. kalo tengok gambar dorang, kaki dorang, baju dorang, tangan dorang, rumah bersepah, buat tak nampak jer. deal?

Banyak jugak lah barang yang kami borong semalam. most of them are toiletries macam dekat atas ni. some of them dapat as free gifts jer.

Mesti ada orang kata:

"Kenapa beli banyak sangat benda2 ni. nanti orang bagi hadiah berlambak"

Kalo orang bagi........ kalo tak??? <--- sila jawab.

Lagipown tak mahal mana. macam baby bath tu, aku beli 3 botol, 3 jenis. kalo lah anak aku nanti allergic ke, tak boleh pakai ke, aku bagi la dekat anak2 buah aku yang 4 orang tu. sure habes :D


Baju 4 pasang jer. topi 3 tapi gabak2 sume hahaha. ni sume laki aku punya pasal. sume dia suruh beli yang besar. katanya baby cepat besar. tapiiiii masalahnya aku ukur dekat anak buah aku yang umur 2 tahun lebih pown dekat2 nak muat tau? maunya gelebeh baju2 anak aku nanti hahaha. kena beli jugak lah for newborn punya saiz. taknak banyak beli lah sikit kan.

Topi tu murah jer. kalo tak silap 1=RM6 kot.


Stokin2 ni aku rasa tak murah mana kot. sepasang 4 hengget.


This baby sling just cost us RM20. sempat gak aku rembat 1. bila kitorang datang balik dekat tempat tu, clear. habes sume orang ambik. naseb baik sempat. material dia pown ok. tebal. cuma kaler jer lah yang i kurang berkenan :D


Haaaa yang ni memang aku tau tak patut beli dulu. ala 10 hengget jer pown :P. kalo ikut hubby dia suruh ambik lagi. aku jer yang kuat semangat tahan napsu hohohoho. takpe boleh simpan. nanti2 baby pakai yer :D



Mainan kecik2 tu pown murah jer. snail tu kalo tak silap 5hengget, yang lagi 1 tu, 3 hengget.

Eh2 mana ada banyak. mana adaaaaaa :D. kalo korang yang pegi entah berjela2 lagi listnya :D

Esok kita pegi Pureen punya sale pulak yer.

So Tata.

3 comments:

Aty Fared said...

alaaaaaaaaaaaaaaa.......jelesnyer..!! sling bag tu dah abes..hurrmm..tak de rezki..murah tu rm 20 hengget..!!
ha'ah sarah..samer ar..kalau beli brg2 mandi baby mesti ade orang cakap "nanti ade orang kasi"..tak suker hokeh.. tak kan nak harapkan orang kan..kalau tak de..nganga ar baby tu..sian..
sarah..tau dah gender baby..mesti same macam orang kan..baby boy..!! yaeyyy... [wink]

Mysarah Rahman said...

aty:

mana tau sling bag tu nanti dia tambah stok lain pulak :)

n0rraslida alias said...

darling....tgk dr brg2 yg dibeli tue kOmpom bby BOY!!! :) suker! thniah...sbb lida ske tgk brg bby... hi...bOle x gitu?? *tunjuk gg*